Defecţiunile E.ON, anunţate la Tel Verde

Chiar dacă, de câţiva ani, penele de curent ori alte probleme constatate la reţeaua de energie electrică pot fi sesizate, în mod gratuit, la numărul Tel Verde 0800.800.929, încă sunt clienţi E.ON care nu ştiu ce să facă în astfel de situaţii. Aşa că Departamentul Comunicare Corporatistă E.ON România le reaminteşte consumatorilor că trebuie să sune de urgenţă la acest număr dacă observă tablouri electrice, posturi de transformare sau firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare căzute la pământ, dar şi dacă se confruntă cu deranjamente la alimentarea cu energie electrică.
„«După o furtună, un copac s-a rupt şi a căzut peste reţeaua electrică de pe strada mea, iar cablurile au ajuns la pământ. Ce ar trebui să fac, cum ar trebui să procedez?». Mai mult ca sigur, mulţi dintre noi am fost puşi într-o astfel de situaţie, iar poate unii am trecut impasibili mai departe, considerând că nu e nimic de făcut. Dacă informaţia nu ne parvine la timp, astfel încât să putem interveni operativ pentru remediere, asemenea circumstanţe pot duce la incidente cu urmări dintre cele mai grave. De aceea, apelăm la spiritul civic al cetăţenilor pentru a suna de urgenţă dispeceratul E.ON Distribuţie România la numărul de telefon 0800.800.929 atunci când observă aspecte neconforme în instalaţiile de distribuţie a energiei electrice. De asemenea, la acelaşi număr de telefon preluăm şi sesizările clienţilor din Moldova privind deranjamentele în alimentarea cu energie electrică”, menţionează Departamentul Comunicare Corporatistă E.ON România.
De asemenea, consumatorii trebuie să ştie că dispeceratul E.ON Distribuţie România este disponibil non-stop, iar numărul 0800.800.929 poate fi apelat din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă.

Leave a Reply